Onze diensten

De financiële administratie, tussentijdse rapportages, jaarrekeningen, fiscaal- en financieel advies, salarisadministratie en aangiften vormen een onlosmakelijk deel van een succesvolle onderneming. Tegelijkertijd vraagt het nogal wat van juist creatieve ondernemers om zich met dit soort essentiële oersaaie zaken bezig te houden. Zijn dit nu net de werkzaamheden die wij als geen ander beheersen! We kunnen je desnoods alles uit handen te nemen en je tegelijkertijd helpen om beter inzicht in en meer feeling met je cijfers te krijgen.

onze financiële administratie

Wij verwerken je (salaris)administratie goed, efficiënt en snel. We boeken alles in. In beginsel hoef je alleen nog zelf je facturen te scannen. Daarnaast kunnen we op een efficiënte wijze de bankmutaties verwerken. Ook begeleiden en monitoren we je administratie als deze door jezelf wordt ingeboekt.

jaarrekeningen en ondernemingscijfers

Met onze jaarrekeningen en (tussentijdse) ondernemingscijfers krijg je beter inzicht in en overzicht van de ontwikkeling van je bedrijf. Samen bekijken we continu (nieuwe) mogelijkheden om je financiële backbone te versterken. Daarnaast verzorgen we ook de publicatiestukken voor de kamer van koophandel.

aangiften en belastingen

Wij verzorgen de aangiften BTW. Het resultaat van de verlies- en winstrekening (onderdeel van de jaarrekening) vormt de basis voor de aangiften Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting die wij verzorgen. Zo nodig kunnen wij voor jou een erkende gesprekspartner zijn met de Belastingdienst.

als je personeel hebt

Personeel in dienst, inclusief jezelf als directeur, impliceert loonheffingen, arbeidsovereenkomsten, verzekeringen, pensioenen, loonstroken, jaaropgaven, specifieke regelingen in je bedrijfstak (CAO) en op tijd loon overmaken. Dit alles kunnen we voor je verzorgen en/of ondersteunen.

fiscaal en financieel advies

Voor alle fiscale zaken kun je bij ons terecht; van Inkomsten,-, Vennootschaps- tot en met aangifte Dividendbelasting. We kunnen je een solide financiële en fiscale structurele strategie bieden. Want wat je bedrijfsvorm ook is, privé en bedrijf zijn vaak nauw verweven als het gaat om zaken als belastingen, hypotheek etc.

begeleiding starters

Goede begeleiding in de startfase is onmisbaar. Het begin van iedere nieuwe onderneming is jouw idee. Wij kunnen je helpen met de volgende stap: het realistisch doorrekenen van jouw idee in de vorm van een ondernemingsplan. Dit uitgewerkte plan geeft jezelf en eventuele financierders inzicht in de haalbaarheid van je idee.

onze software

Wij werken met innovatieve software waarmee we het meest efficient met onze ondernemers kunnen communiceren en waarmee we hen optimaal kunnen faciliteren. Deze software is ook geschikt voor onze klanten die het fijner vinden om hun administratie zoveel mogelijk zelf te doen Als je wilt kunnen we alsnog over je schouders meekijken en je begeleiden en monitoren bij het inboeken van je eigen administratie!

Volledig in control met Nextens Aangiftesoftware. Inzicht, overzicht én vooruitzicht. Totaaloplossingen op maat voor fiscaal en financieel professionals: iedereen heeft recht op een optimale aangifte.

Met Twinfield kan je zelf snel en eenvoudig je boekhouding bijhouden, je administratie inboeken en diverse rapportages draaien.

Het gestort krijgen van je salaris is voor iedere medewerker toch weer een geluksmomentje. Door gebruik te maken van loonadministratie software kun je de salarisverwerking eenvoudig in eigen handen nemen.

Met de ‘scan en herkenfunctie’ van Basecone kan je makkelijk en snel facturen en andere gegevens uploaden naar je persoonlijke Twinfield account. 

Visionplanner is een online platform voor administratie- en accountantskantoren. Onze ondernemers kunnen hun bedrijven beter sturen dankzij de tussentijdse cijfers.

ook kennis maken?

Maak nu een afspraak!

Maak nu een afspraak!

Je kunt altijd vrijblijvend langskomen op ons gezellige kantoortje middenin de Amsterdamse Pijp voor je vragen, je ideeën en/of voor lekker bakkie koffie.

Julia Brants 2015